کوروش کبیر


delkhaste

just delneveshte

 همیشه با هم یکدل و صمیمی بمانید 

تا اتحادتان موید و پایدار بماند

*******

حرمت قانون را بر خود واجب شمارید و

خصایل و سنن قدیمی را گرامی بدارید

*******

کارتان را آغاز کنید توانایی انجامش به دنبال می آید 

*******

خدایا دستانم خالی ست و دلم غرق در آرزوها 

یا دبه قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن

******* 



نظرات شما عزیزان:

نرجس جلالی یزدی
ساعت11:14---3 مرداد 1391

سلام عزیزم
خسته نباشید.مطالبتون به نظر من عالی بود.
من نرجس جلالی هستم 59 سالمه و مدت هاست که شاعر هستم.
خوشحال میشم به وب بنده بیایید و نظرتون رو راجع به اشعارم بفرمایید.
سپاسگزارم از مطالب ارزشمندتون .
براتون آرزوی موفقیت در تمامی مراحل و عرصه های زندگی رو دارم.
ممنونم عزیزم


محمد
ساعت10:43---3 مرداد 1391
حرف کمی نیست
وقتی کسی باشد
که تو را
آنگونه دوست بدارد
که می خواهی.......!

چگونه دوستت داشته باشم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,ساعت 10:9 توسط roz| |


Power By: LoxBlog.Com